Dobre, dnia 09.02.2011r

GKI 3410/1/2011

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA
„Przebudowa części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Dobre”

Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /j. t. z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm./ Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego z dnia 04.02.2011r. na wykonanie zadania jak wyżej, komisja przetargowa wybrała ofertę złożoną przez firmę:

Firma Remontowo-Budowlana

„BUDMAR”

Pan Marek Hutkowski

Czarnogłów 32

05-307 Dobre

Cena kosztorysowa oferenta brutto wynosi 59 116,52zł

Termin wykonania zamówienia 31.08.2011r

Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Zawiera najniższą cenę i otrzymała najwyższą liczbę punktów.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty to jest nie wcześniej niż 15.02.2011roku.

Informacja o pozostałych ważnych złożonych ofertach:

Nr.

oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres oferenta

Cena oferty

Brutto /zł/

punktacja

1.

Usługi Remontowo-Budowlane

Waldemar Rzeźnik

Ul. Rapackiego 11/63A

26-600 Radom

86 321,70

68,48

2.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PMP s.c

Marek i Jolanta Piętka

Ul. 11-go Listopada 12

05-300 Mińsk Mazowiecki

73 675,36

80,24

3.

Firma Remontowo-Budowlana

„BUDMAR” Marek Hutkowski

Czarnogłów 32

05-307 Dobre

59 116,52

100,00