Postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,dla budowy linii energetycznej napowietrznej średniego napięcia
Dobre, dn.31-03-2010
GKI. 7331/29/10
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójta Gminy Dobre
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61§ 4 , art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) , art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm)
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 30.03.2010 roku na wniosek PDE Dystrybucja Warszawa- Teren Sp.zo.o 04-470 Warszawa, ul. Marsa 95 adres do korespondencji ZEW-T Dystrybucja Sp.z.o.o Rejon Energetyczny Mińsk-Mazowiecki, ul. Warszawska 218, 05-300 Mińsk-Mazowiecki, w imieniu którego działa pełnomocnik Pan Cerazy Ruciński, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,dla budowy linii energetycznej napowietrznej średniego napięcia.
Inwestycja przewidziana jest do realizacji na działkach nr 2240,2243/1,2243/2 położonych w miejscowości Dobre , gmina Dobre.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 § 1K.P.A do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z powyższym zawiadamiam , że zgodnie z art. 10 §1 K.p.a można zapoznać się z aktami w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrem pokój nr 21, ul. Kościuszki 1,05-307 Dobre , w dni pracy od poniedziałku do piątku , w godzinach od 8-16 środy do 18-tej, oraz wypowiedzieć się na ich temat lub zgłosić inne żądania w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości przedmiotowego obwieszczenia.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty.
Zgodnie z art. 35§ 5 Kodeksu postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o
każdej zmianie swojego adresu, zgodnie z § 2 w razie zaniechania obowiązku określonego w
§ 1doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Przedmiotowe obwieszczenie podane zostało do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre, a także na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dobre oraz sołectwa Dobre II .
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Kozłowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Kozłowski |
Data wprowadzenia: | 2010-03-31 12:34:56 |
Opublikował: | Krzysztof Kozłowski |
Data publikacji: | 2010-03-31 12:36:20 |
Ostatnia zmiana: | 2010-03-31 12:36:57 |
Ilość wyświetleń: | 1063 |