GKI.605.43.2022                                                                                               Dobre, dn. 02.09.2022

 

Zaproszenie do składania ofert

na dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w m. Gęsianka, gmina Dobre w ramach środków funduszu sołeckiego na rok 2022.

 

 

Zamówienie realizowane będzie w trybie art. 2 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 464 z późn. zm.)

 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

GMINA DOBRE
Ul. Kościuszki 1, 
05-307 Dobre

tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40,

e-mail: [email protected]

            REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613,

 

  1.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

Dostawę i montaż następujących urządzeń:

  1. Rower;
  2. Biegacz;
  3. Wioślarz.

Urządzenia montowane będą na podłożu nieutwardzonym. Muszą spełniać normy bezpieczeństwa i  posiadać wszystie certyfikaty wymagane prawem.

Okres gwarancji min. 2 lata.

Proszę o dołączenie wizualizacji proponowanych urządzeń oraz podanie adresów min. 2 zrealizowanych siłowni zewnętrznych.

W ofercie należy uwzględnić transport i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

  1. TERMIN REALIZACJI:

Montaż urządzeń do 15 października 2022 roku.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Zgodnie z formularzem ofertowym.

 

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

 

  1. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem  "Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w m. Gęsianka, gmina Dobre w ramach środków funduszu sołeckiego na rok 2022 w  siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 12.09.2022 roku do godz. 10.00.

Oferta powinna zawierać ofertę cenową.

 

7.WARUNKI PŁATNOŚCI

Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.

 

8.KRYTERIA WYBORU:

100 % cena.

Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.

Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem urządzeń, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn, ewentualnie rozszerzenia przemiotu zamówienia.

 

9.DODATKOWE INFORMACJE:

Wszelkich informacji udziela:

Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre,

w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, piątek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]

 

Załączniki :

  1. Wzór formularza ofertowego.