Dobre, dn. 09.08.2017r.

 

GKI. 2512.12.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zwracam się z uprzejmą prośba o przedłożenie oferty cenowej za realizację zadania polegającego na wykonaniu przeglądów technicznych budynków stanowiących własność Gminy Dobre.

Wykaz budynków stanowiących własność Gminy Dobre stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

1.ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1      

05-307 Dobre

tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40, REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613, e-mail: [email protected]

 

2.PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA :

2.1.Realizacja  zadania polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów    technicznych budynków będących własnością Gminy Dobre zgodnie z zapisami

                         ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz..U. z 2010r. Nr 243, poz.                      1623 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych.

2.2.Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe.

2.3.Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić       protokół w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów.

            2.5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania

                        przyczyn.

 

  3.   TERMIN REALIZACJI:

 

            08 września 2017 roku

 

 

4.  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

Zgodnie z formularzem ofertowym.

 

5.  KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

           

             Cena  - 100%

           

6.MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

 

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności,               z dopiskiem "Przeglądy techniczne budynków gminnych", w  siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2

do dnia 18 sierpnia  2017 do godz. 11.00

 

 

7.TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

 

 18 sierpnia 2017 rok, godzina 11.00

 

8.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

 

9.ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:

Agnieszka Roguska - pracownik UG Dobre, 

w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 7.00-15.00, środa 7.00-17.00, piątek 7.00-13.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]

 

 

 

 

 

Załączniki :

Nr 1 Wykaz budynków gminnych

Nr 2 Formularz oferty