Dobre, 09.11.2016r.

GKI.6131.122.2016




ZAPYTANIE OFERTOWE


I. Zamawiający


Gmina Dobre, 05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1

tel. / fax 0-25 7571190 Regon 711582658 NIP 822-21 – 46 - 613,

zwany dalej Zamawiającym.


II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest sprzedaż drzew rosnących na działkach nr 886/2, 885 i 884 w miejscowości Dobre, będącej własnością gminy Dobre w ilości około 35 m3, gatunku: jesion, olcha, topola, osika, lipa, świerk, dąb. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej wycinki drzew, ich załadunku i transportu, a także uprzątnięcia terenu (gałęzie, liście, bez wyrywania karp). Gmina Dobre posiada zezwolenie Starosty Mińskiego na ich usunięcie. Przed złożeniem oferty należy samodzielnie oszacować ilość i jakość drewna, celem prawidłowej wyceny.


III. Warunki i zakres realizacji zamówienia

  1. Cenę za drewno należy podać w „Formularzu ofertowym”. Wykonawca określi cenę brutto za kompleksową usługę (wycinka drzew, ich załadunek i transport, uprzątnięcie terenu, bez wyrywania karp);

  2. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferuje najwyższą cenę ofertową;

  3. Wystawione na sprzedaż drzewa można obejrzeć, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. W tej sprawie należy dzwonić pod nr tel. 25 757 11 90 wew. 27;

  4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2016 roku o godz. 10.00 w pokoju nr 1 Urzędu Gminy Dobre;

  5. Termin realizacji: 14 dni od podpisania umowy.


IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre pok. nr 2, Dobre ul. T. Kościuszki 1, do dnia 18.11.2016 r., do godz. 09.30.

2. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl w zakładce BIP.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.


VII. Informacje dodatkowe.

Dodatkowych informacji udziela p. Renata Miąskiewicz tel. 25 7571190 wew. 27


................................................................................ .Załącznik nr 1

do zapytania ofertowego nazwa oferenta/pieczęć firmowa

...........................................................................................................

/adres/

.......................................................................................................


/telefon/




FORMULARZ OFERTOWY




Gmina Dobre

ul. T. Kościuszki 1

05-307 Dobre



Nawiązując zapytania ofertowego, którego przedmiotem sprzedaż drzew rosnących na działkach nr 886/2, 885 i 884 w miejscowości Dobre, będącej własnością gminy Dobre w ilości około 35 m3, gatunku: jesion, olcha, topola, osika, lipa, świerk, dąb oferuję wykonanie zadania za cenę brutto:..............................................

słownie:.........................................................................................................................................

  1. Prace stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.

  3. Termin płatności 7 dni od daty podpisania umowy i wystawienia faktury.

  4. Oświadczamy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w przesłanym zapytaniu ofertowym.

  5. Nr telefonu kontaktowego osoby z ramienia Wykonawcy: ….................................................

Nr faxu …................................................, e-mail: ….....................................................................

  1. Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.






…................................................... …..........................................................

miejscowość, data podpis osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania wykonawcy



Umowa kupna sprzedaży

Zawarta w dniu …............................................................. 2016 r. pomiędzy:

Gminą Dobre zwaną dale Sprzedającym reprezentowaną przez: Pana Tadeusza Gałązka Wójta Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1, 05 – 307 Dobre

a

............................................................................................................................. ......................................... zwaną dalej Nabywcą reprezentowaną przez …........................................................................................................................

mającego swą siedzibę .................................................... …..............................................................................


§1

Sprzedający sprzedaje, a nabywca kupuje drzewa rosnące na działkach o nr 886/2, 885 i 884 w miejscowości Dobre, będących własnością gminy Dobre w ilości około 35 m3, gatunku: jesion, olcha, topola, osika, lipa, świerk, dąb.

§2

Za drewno nabywca zapłaci kwotę w wysokości ……………………………zł. brutto

Słownie zł. ……


§3

Termin zapłaty za drewno ustala się w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i wystawienia faktury. Wpłaty należy dokonać na rachunek nr: 07 9226 0005 9700 0853 2000 0010. Termin wykonania prac: 14 dni od dnia podpisania umowy.


§4

Zakres umowy obejmuje:

  1. Samodzielną wycinkę drzew, ich załadunek i transport przez Nabywcę, a także uprzątnięcie działek po wycince (gałęzie, liście, bez wyrywania karp)

  2. Nabywca będzie prowadził wywóz drewna z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa.

  3. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich podczas prac będących przedmiotem umowy odpowiedzialność za nie ponosi Nabywca.

  4. Wycinki i wywozu drewna oraz uporządkowania terenu nabywca dokona w całości w terminie 14 dni od podpisania umowy.

  5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego

………………………………… ………………………………

Sprzedający Kupujący