Sprzedaż drzew rosnących na działkach gminnych przy szkole w Dobrem
Dobre, 09.11.2016r.
GKI.6131.122.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Gmina Dobre, 05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1
tel. / fax 0-25 7571190 Regon 711582658 NIP 822-21 – 46 - 613,
zwany dalej Zamawiającym.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zapytania jest sprzedaż drzew rosnących na działkach nr 886/2, 885 i 884 w miejscowości Dobre, będącej własnością gminy Dobre w ilości około 35 m3, gatunku: jesion, olcha, topola, osika, lipa, świerk, dąb. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej wycinki drzew, ich załadunku i transportu, a także uprzątnięcia terenu (gałęzie, liście, bez wyrywania karp). Gmina Dobre posiada zezwolenie Starosty Mińskiego na ich usunięcie. Przed złożeniem oferty należy samodzielnie oszacować ilość i jakość drewna, celem prawidłowej wyceny.
III. Warunki i zakres realizacji zamówienia
-
Cenę za drewno należy podać w „Formularzu ofertowym”. Wykonawca określi cenę brutto za kompleksową usługę (wycinka drzew, ich załadunek i transport, uprzątnięcie terenu, bez wyrywania karp);
-
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferuje najwyższą cenę ofertową;
-
Wystawione na sprzedaż drzewa można obejrzeć, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. W tej sprawie należy dzwonić pod nr tel. 25 757 11 90 wew. 27;
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2016 roku o godz. 10.00 w pokoju nr 1 Urzędu Gminy Dobre;
-
Termin realizacji: 14 dni od podpisania umowy.
IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre pok. nr 2, Dobre ul. T. Kościuszki 1, do dnia 18.11.2016 r., do godz. 09.30.
2. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl w zakładce BIP.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
VII. Informacje dodatkowe.
Dodatkowych informacji udziela p. Renata Miąskiewicz tel. 25 7571190 wew. 27
…................................................................................ .Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego nazwa oferenta/pieczęć firmowa
…...........................................................................................................
/adres/
….......................................................................................................
/telefon/
FORMULARZ OFERTOWY
Gmina Dobre
ul. T. Kościuszki 1
05-307 Dobre
Nawiązując zapytania ofertowego, którego przedmiotem sprzedaż drzew rosnących na działkach nr 886/2, 885 i 884 w miejscowości Dobre, będącej własnością gminy Dobre w ilości około 35 m3, gatunku: jesion, olcha, topola, osika, lipa, świerk, dąb oferuję wykonanie zadania za cenę brutto:..............................................
słownie:.........................................................................................................................................
-
Prace stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
-
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
-
Termin płatności 7 dni od daty podpisania umowy i wystawienia faktury.
-
Oświadczamy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w przesłanym zapytaniu ofertowym.
-
Nr telefonu kontaktowego osoby z ramienia Wykonawcy: ….................................................
Nr faxu …................................................, e-mail: ….....................................................................
-
Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
…................................................... …..........................................................
miejscowość, data podpis osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania wykonawcy
Umowa kupna sprzedaży
Zawarta w dniu …............................................................. 2016 r. pomiędzy:
Gminą Dobre zwaną dale Sprzedającym reprezentowaną przez: Pana Tadeusza Gałązka Wójta Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1, 05 – 307 Dobre
a
…............................................................................................................................. ......................................... zwaną dalej Nabywcą reprezentowaną przez …........................................................................................................................
mającego swą siedzibę .................................................... …..............................................................................
§1
Sprzedający sprzedaje, a nabywca kupuje drzewa rosnące na działkach o nr 886/2, 885 i 884 w miejscowości Dobre, będących własnością gminy Dobre w ilości około 35 m3, gatunku: jesion, olcha, topola, osika, lipa, świerk, dąb.
§2
Za drewno nabywca zapłaci kwotę w wysokości ……………………………zł. brutto
Słownie zł. ……
§3
Termin zapłaty za drewno ustala się w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i wystawienia faktury. Wpłaty należy dokonać na rachunek nr: 07 9226 0005 9700 0853 2000 0010. Termin wykonania prac: 14 dni od dnia podpisania umowy.
§4
Zakres umowy obejmuje:
-
Samodzielną wycinkę drzew, ich załadunek i transport przez Nabywcę, a także uprzątnięcie działek po wycince (gałęzie, liście, bez wyrywania karp)
-
Nabywca będzie prowadził wywóz drewna z zachowaniem wszelkich warunków bezpieczeństwa.
-
W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich podczas prac będących przedmiotem umowy odpowiedzialność za nie ponosi Nabywca.
-
Wycinki i wywozu drewna oraz uporządkowania terenu nabywca dokona w całości w terminie 14 dni od podpisania umowy.
-
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego
………………………………… ………………………………
Sprzedający Kupujący
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zapytanie ofertowe (87.8kB) | ||
Zmiana treści zapytania ofertowego (87kB) | ||
rozstrzygnięcie (169.4kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Renata Miąskiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Ratuski |
Data wprowadzenia: | 2016-11-09 16:33:51 |
Opublikował: | Krzysztof Ratuski |
Data publikacji: | 2016-11-09 16:34:41 |
Ostatnia zmiana: | 2016-11-21 12:07:57 |
Ilość wyświetleń: | 752 |