Zawiadomienie, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek użyteczności publicznej ( świetlicę wiejską ) wraz z przebudową pomieszczeń oraz budową zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o poj. do 10m 3 na działce nr 86 w Nowej Wsi, gmina Dobre.
Dobre, 23.09.2016r.
GKI. 6733.17.2016
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2016r. Poz. 23 z późn. zm. ) art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2016r. poz. 778 z poźn. zm.)
Wójt Gminy Dobre
zawiadamia
że w dniu 23.09.2016 roku na wniosek Gminy Dbre zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek użyteczności publicznej ( świetlicę wiejską ) wraz z przebudową pomieszczeń oraz budową zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o poj. do 10m 3 na działce nr 86 w Nowej Wsi, gmina Dobre.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2016r. poz. 23 ) zainteresowane strony mogą zapoznać się z dokumentami w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrem pokój nr 21, ul. Kościuszki 1 oraz wypowiedzieć się na ich temat lub zgłosić inne żądania w terminie 7 dni od daty publicznego ogłoszenia zawiadomienia.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 § 1K.P.A do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty.
Zgodnie z art. 35§ 5 Kodeksu postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. Stosownie do treści art. 41 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie zaniechania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Przedmiotowe zawiadomienie podane zostało do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre, a także na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dobre oraz sołectwie Nowa Wieś, gmina Dobre
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Zdanowicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Ratuski |
Data wprowadzenia: | 2016-09-19 12:44:28 |
Opublikował: | Krzysztof Ratuski |
Data publikacji: | 2016-09-19 12:45:06 |
Ostatnia zmiana: | 2016-09-19 12:45:17 |
Ilość wyświetleń: | 548 |