Obwieszczenie - Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Dropiu
Dobre, dn.08-07-2008
GKI. 7331/44/08
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Dobre
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61§ 4 , art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) , art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm)
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 08.07-2008 roku na wniosek Gminy Dobre w imieniu której działa Wójt Gminy Dobre z/s Urząd Gminy w Dobrem ul. Tadeusza Kościuszki 1, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,dla termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Dropiu polegajacej na : ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, oraz zmiana pokrycia dachowego.
Inwestycja przewidziana jest do realizacji na nieruchomościach położonej w miejscowościach Drop działka nr 603/1 gmina Dobre.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 § 1K.P.A do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium
W związku z powyższym zawiadamiam , że zgodnie z art. 10 §1 K.p.a można zapoznać się z aktami w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrem pokój nr 21, ul. Kościuszki 1,05-307 Dobre , w dni pracy od poniedziałku do piątku , w godzinach od 8-16 środy do 18-tej, oraz wypowiedzieć się na ich temat lub zgłosić inne żądania w terminie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości przedmiotowego obwieszczenia
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty.
Zgodnie z art. 35§ 5 Kodeksu postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o
każdej zmianie swojego adresu, zgodnie z § 2 w razie zaniechania obowiązku określonego w
§ 1doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Przedmiotowe obwieszczenie podane zostało do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w
publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre, a także na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dobre oraz sołectwa Drop.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Kozłowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Kozłowski |
Data wprowadzenia: | 2008-07-11 08:13:10 |
Opublikował: | Krzysztof Kozłowski |
Data publikacji: | 2008-07-11 08:14:30 |
Ostatnia zmiana: | 2008-07-11 08:14:39 |
Ilość wyświetleń: | 841 |