Zawiadomienie, że na wniosek PGE Dystrybucja S.A. ul. Grabarska 21, 20-340 Lublin zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie linii SN - 15kV w miejscowości Rudzienko i Dobre, gmina Dobre.
Dobre, 30.09.2015r.
GKI. 6733.12.2015
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 z późn. zm.) , art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2015r. poz. 199 z poźn. zm.) Wójt Gminy Dobre zawiadamia że w dniu 25.09.2015 roku na wniosek PGE Dystrybucja S.A. ul. Grabarska 21, 20-340 Lublin zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie linii SN - 15kV w miejscowości Rudzienko i Dobre, gmina Dobre. Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 z późn. zm.) zainteresowane strony mogą zapoznać się z dokumentami w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrem pokój nr 21, ul. Kościuszki 1 oraz wypowiedzieć się na ich temat lub zgłosić inne żądania w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia zawiadomienia. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 § 1K.P.A do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty. Zgodnie z art. 35§ 5 Kodeksu postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony niezależnych od organu. Zgodnie z art. 41§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. Stosownie do treści art. 41 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie zaniechania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Przedmiotowe obwieszczenie podane zostało do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre, a także na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dobre oraz sołectwa Rudzienku i Dobre III.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Zdanowicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Ratuski |
Data wprowadzenia: | 2015-09-30 16:38:29 |
Opublikował: | Krzysztof Ratuski |
Data publikacji: | 2015-09-30 16:39:49 |
Ostatnia zmiana: | 2015-09-30 16:40:03 |
Ilość wyświetleń: | 634 |