Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na wymianę posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu


( w trybie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)


W związku z realizacją zadania: wymianę posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu

Gminny Zespół Administracyjny Szkół w Dobrem prowadzi postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy usługi.


  1. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa w Dropiu, Drop 31, 05-307 Dobre, tel. 25 7992477

NIP: 8222008696 REGON: 001117543

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wymiana posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiu

Zakres robót obejmuje wymianę posadzek w dwóch salach lekcyjnych:

- rozebranie istniejącej posadzki z deszczułek posadzkowych dębowych,

  • przygotowanie podłoża do wykonania warstw wyrównawczych

  • wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej pod posadzki z wykładziny PCV

  • wykonanie warstwy wygładzającej

  • montaż wykładziny PCV homogenicznej gr 2 mm

zgodnie z przedmiarem robót.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny i spełniania tych warunków

Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający uzna:

- posiada wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do wykonania zadania


4. Termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata.


  1. Termin wykonania zamówienia :

Wykonawca wykona usługę od 29.06.2015r.do 18.08.2015r.

6. Warunki płatności:

Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Szkołę Podstawową w Dropiu NIP: 8222008696, REGON: 001117543, przez Zleceniodawcę po zakończeniu usługi odebranej protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.

  1. Sposób przygotowania oferty i termin składania ofert.

Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:

Wymiana posadzek w salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Dropiunależy złożyć w siedzibie GZAS ul. Szkolna 3 do dnia 26.06.2015r. do godz. 1000 .

Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania jest Pani Ewa Gadomska, tel. 25 7571201.

  1. Kryteria oceny oferty: cena 100%

Oferta powinna zawierać cenę brutto.

Zaproponowana cena musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.


Załączniki:

  1. Druk oferty

  2. Przedmiar robót