Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie nowej nasłupowej stacji transformatorowej SN/nN, budowie napowietrznej linii dwunapięcio
Dobre, 02.12.2014r.
GKI. 6733.20.2014
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2013r. poz. 267 z późn. zm.), art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2012r. poz. 647 z poźn. zm.)
Wójt Gminy Dobre
zawiadamia,
że na wniosek PGE Dystrybucja S.A. ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, złożony w dniu 28.11.2014 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie nowej nasłupowej stacji transformatorowej SN/nN, budowie napowietrznej linii dwunapięciowej średniego i niskiego napięcia ze stanowiskami słupowymi na działce nr 61 w miejscowości Jaczewek, gmina Dobre.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2013r. poz. 267 z późn. zm.) zainteresowane strony mogą zapoznać się z dokumentami w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrem pokój nr 21, ul. Kościuszki 1 oraz wypowiedzieć się na ich temat lub zgłosić inne żądania w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 § 1K.P.A do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty.
Zgodnie z art. 35§ 5 Kodeksu postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. Stosownie do treści art. 41 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie zaniechania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Przedmiotowe obwieszczenie podane zostało do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre, a także na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dobre oraz sołectwa Jaczewek, gmina Dobre
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Ratuski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Ratuski |
Data wprowadzenia: | 2014-12-02 15:09:00 |
Opublikował: | Krzysztof Ratuski |
Data publikacji: | 2014-12-02 15:10:22 |
Ostatnia zmiana: | 2014-12-02 15:55:00 |
Ilość wyświetleń: | 558 |