Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu na zakup i dostawę materiałów
dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mlęcinie
do remontu świetlicy wiejskiej
(w trybie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2013r, poz. 907 z późn zm.)
W związku z realizacją zadania : zakup i dostawa materiałów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mlęcinie do remontu świetlicy wiejskiej Gmina Dobre prowadzi postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy usługi.
1. Zamawiający:
Gmina Dobre.,
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: [email protected]
NIP: 822-21-46-613,
REGON: 711582658,
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do niniejszego zaproszenia .
Usługa obejmuje zakup i dostawę materiałów dla OSP Mlęcin do remontu świetlicy wiejskiej
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający uzna:
– posiada wiedzę i doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do wykonania zadania
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zrealizuje zamówienie do 21.11.2014 roku.
5. Warunki płatności.
6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„Zakup i dostawa materiałów dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mlęcinie do remontu świetlicy wiejskiej „ należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre, pok. nr 2 do 12.11.2014 r do godz. 12.00.
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
7. Kryteria oceny oferty:
Cena – 100%
Oferta powinna zawierać cenę brutto .
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru części zamówienia z uwagi na ograniczone środki finansowe