Dobre, dn. 29.08.2014 r.
Zaproszenie do składania ofert
na wykonanie pomiaru poziomu hałasu przy drodze wojewódzkiej nr 637 w miejscowości Poręby Nowe, gmina Dobre przy nieruchomościach położonych przy numerach porządkowych 1 do 4A.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ).
1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA DOBRE
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40,
e-mail: [email protected]
REGON 711582658, NIP 822-21-46-613,
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
Wykonanie pomiaru pozimu hałasu przy drodze wojewódzkiej nr 637 w miejscowości Poręby Nowe, gmina Dobre przy nieruchomościach położonych przy numerach porządkowych 1 do 4A. Pomiary hałasu na wskazanym terenie powinny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz spełniać warunki, aby stanowić dowód w prowadzonym postępowaniu administracyjnym do ewentualnego zobowiązania prowadzącego instalację (właściciela drogi 637) do sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego, w razie stwierdzenia okoliczności wskazujących na możliwość negatywnego oddziaływania instalacji na środowisko.
3. TERMIN REALIZACJI:
W ciągu 60 dni od dnia otrzymania zlecenia od Wójta Gminy Dobre.
4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
5. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
6. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem "Oferta na wykonanie pomiaru poziomu hałasu przy drodze wojewódzkiej nr 637 w miejscowości Poręby Nowe, gmina Dobre przy nieruchomościach położonych przy numerach porządkowych 1 do 4A" w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 10.09.2014 roku do godz. 12.00.
Oferta powinna zawierać ofertę cenową.
7.WARUNKI PŁATNOŚCI
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.
8.KRYTERIA WYBORU:
100 % cena.
Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty łącznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn, ewentualnie rozszerzenia przemiotu zamówienia.
9.DODATKOWE INFORMACJE:
Wszelkich informacji udziela:
Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre,
w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]
Załączniki :
1. Wzór formularza ofertowego.