Sprzedaż z dostawą części materiałów, do realizacji zadania pt. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2212 W Jędrzejów - Jakubów - Dobre, polegająca na budowie chodnika i przebudowie zjazdów do posesji , w pasie ulicy J. Kilińskiego , od ulicy J. Dobrzyniecki
GKI.042.4.2013
Dobre dnia 26.11.2013 r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający:
Gmina Dobre.,
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: [email protected]
NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658,
zaprasza do złożenia ofert na: sprzedaż z dostawą części materiałów, do realizacji zadania pt. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2212 W Jędrzejów - Jakubów - Dobre, polegająca na budowie chodnika i przebudowie zjazdów do posesji , w pasie ulicy J. Kilińskiego , od ulicy J. Dobrzynieckiego do ul. Wł.Reymonta w miejsc. Dobre"
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż z dostawą materiałów dla projektu ""Przebudowa drogi powiatowej nr 2212 W Jędrzejów - Jakubów - Dobre, polegająca na budowie chodnika i przebudowie zjazdów do posesji , w pasie ulicy J. Kilińskiego , od ulicy J. Dobrzynieckiego do ul. Wł.Reymonta w miejsc. Dobre"
Przedmiot zamówienia będzie obejmował w szczególności:
-
Sprzedaż kostki brukowej betonowej koloru czerwonego o grubości 80mm (prostokątna Holland)
-
Dostawę w/w kostki do siedziby Zamawiającego w ilości i jakości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 15 036,00zł brutto
III. Wymagania:
-
termin wykonania zamówienia: 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
-
termin związania z ofertą: 15 dni
-
warunki stawiane wykonawcom:
-
wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 usługi o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym (wartość usługi min.10000zł brutto i złożą dokument potwierdzający – wykaz wykonanych usług)
-
dysponują lub będą dysponować zespołem pracowników oraz sprzętem zdolnym do wykonania zamówienia – oświadczenie Wykonawcy,
IV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
-
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
-
Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
V. Miejsce, termin i forma składania ofert:
-
Ofertę na Formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Urzędu:
Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pok. 2 w terminie do dnia
06 grudnia 2013 r. do godz. 9.00 w formie:
-
pisemnej (listownie, osobiście) na adres jak wyżej
-
Ofertę może złożyć osoba uprawniona do składania wiążących oświadczeń woli.
-
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Marcin Sitnicki tel 25 7571190 wew.36. , faks 25 7571190 wew.40, e-mail: urzad@gminadobre.pl
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zamówienia
w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny:
-
Na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) należy przedstawić zaoferowaną ilość materiałów - kostki brukowej (w metrach kwadratowych) zgodnej z przedmiotem zamówienia.
-
Ilość kostki brukowej betonowej koloru czerwonego określić w metrach kwadratowych.
-
Cena podana przez Zamawiającego zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
VII. Kryteria oceny ofert:
-
Zamawiający weźmie pod uwagę tylko te oferty, w których zostanie wykazane, że oferent spełnia wymagania podstawowe.
-
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
metry kwadratowe kostki – 100 %
-
Oferty zostaną ocenione w sposób przedstawiony poniżej:
Kryterium:metry kwadratowe – największa zaoferowaną ilość metrów kwadratowych kostki brukowej betonowej koloru czerwonego o grubości 80mm (prostokątna Holland)
-
Oferta, która pokaże największą ilość metrów kwadratowych kostki, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
VIII. Sposób poinformowania oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane oferentom drogą mailową.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Sitnicki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Bartosz Modrzejewski |
Data wprowadzenia: | 2013-11-26 15:50:35 |
Opublikował: | Bartosz Modrzejewski |
Data publikacji: | 2013-11-26 15:51:06 |
Ostatnia zmiana: | 2013-12-09 12:05:52 |
Ilość wyświetleń: | 805 |