GKI.605.71.2013

Dobre, dn. 0.10.2013 r.

 

 

Zaproszenie do składania ofert

 na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu "Remont Przystanku w Dobrem"

 

            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. )  na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.

 

1.       ZAMAWIAJĄCY

GMINA DOBRE
Ul. Kościuszki 1,
05-307 Dobre

tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40,

e-mail: [email protected]

            REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613,

 

2.        PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

 Zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu "Remont Przystanku w Dobrem":

n  długość wiaty min. 5 metrów;

n  szerokość wiaty min. 0,8 metra;

n  konstrukcja z profili stalowych, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym;

n  dach z poliwęglanu komorowego, przyciemniany;

n  ściany z poliwęglanu litego o grubości min. 6mm;

n  oświetlenie wiaty LED;

n  ławka drewniana;

n  ścianka z gaboltą ogłoszeniową podświetlana;

n  2 kosze na śmieci.  

  W ofercie należy uwzględnić transport i montaż wiaty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

3.       TERMIN REALIZACJI:

Montaż wiat do 30.06.2014 roku.

 

4.       SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Zgodnie z formularzem ofertowym.

 

 

5.       INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

 

6.       MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu "Remont Przystanku w Dobrem"

 w  siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2

do dnia 18.10.2013 do godz. 11.00

Oferta powinna zawierać ofertę cenową.

 

7.       WARUNKI PŁATNOŚCI

Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.

 

8.       KRYTERIA WYBORU:

100 % cena.

Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.

Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem wiat przystankowych, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn.

 

9.       DODATKOWE INFORMACJE:

Wszelkich informacji udziela:

Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre, 

w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]

 

Załączniki :

1)      Wzór formularza ofertowego.