GKI.605.52.2013

Dobre, dn. 05.07.2013 r.

Zaproszenie do składania ofert

 na zakup drewnianych zabawek

na plac zabaw, gmina Dobre

 

            Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. )  na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 1,
05-307 Dobre

tel. (25) 7571190 w. 27

fax. (25) 7571190 w. 40,

e-mail: [email protected]

            REGON  711582658,  NIP 822-21-46-613,

 

2.       PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

 Zakup drewnianych zabawek z wszelkimi wymaganymi prawem normami i certyfikatami na plac zabaw:

n  Zestaw drewnianych huśtawek zawierający dwa zwykłe siedzenia.

n  Domek (altana) dla dzieci na plac zabaw o wymiarach min. 290x290x260

      Wszystkie zabawki muszą mieć możliwość stałego wmontowania.

 

3.      TERMIN REALIZACJI:

do 31.07.2013 rok

 

4.      SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Zgodnie z formularzem ofertowym.

 

5.      INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

 

6.      MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem

"Zakup drewnianych zabawek na plac zabaw", w  siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2

do dnia 12.07.2013 do godz. 12.00

Oferta powinna zawierać ofertę cenową.

 

7.      WARUNKI PŁATNOŚCI

Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury.

 

8.      KRYTERIA WYBORU:

100 % cena.

Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT.

Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem zabawek, związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, bez podania przyczyn.

 

9.      DODATKOWE INFORMACJE:

Wszelkich informacji udziela:

Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre, 

w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]

 

Załączniki :

1)       Wzór formularza ofertowego.