Zaproszenie do składania ofert na zakup drewnianych zabawek na plac zabaw, gmina Dobre
GKI.605.52.2013
Dobre, dn. 05.07.2013 r.
Zaproszenie do składania ofert
na zakup drewnianych zabawek na plac zabaw, gmina Dobre Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy. 1. ZAMAWIAJĄCY Gmina Dobre tel. (25) 7571190 w. 27 fax. (25) 7571190 w. 40, e-mail: [email protected] REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: Zakup drewnianych zabawek z wszelkimi wymaganymi prawem normami i certyfikatami na plac zabaw: n Zestaw drewnianych huśtawek zawierający dwa zwykłe siedzenia. n Domek (altana) dla dzieci na plac zabaw o wymiarach min. 290x290x260 Wszystkie zabawki muszą mieć możliwość stałego wmontowania. 3. TERMIN REALIZACJI: do 31.07.2013 rok 4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Zgodnie z formularzem ofertowym. 5. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl 6. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem "Zakup drewnianych zabawek na plac zabaw", w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 12.07.2013 do godz. 12.00 Oferta powinna zawierać ofertę cenową. 7. WARUNKI PŁATNOŚCI Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury. 8. KRYTERIA WYBORU: 100 % cena. Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT. Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem zabawek, związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, bez podania przyczyn. 9. DODATKOWE INFORMACJE: Wszelkich informacji udziela: Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre, w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected] Załączniki : 1) Wzór formularza ofertowego.
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Renata Miąskiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Bartosz Modrzejewski |
Data wprowadzenia: | 2013-07-05 10:20:45 |
Opublikował: | Bartosz Modrzejewski |
Data publikacji: | 2013-07-05 10:21:44 |
Ostatnia zmiana: | 2013-07-05 10:21:46 |
Ilość wyświetleń: | 863 |