GKI.605.5.2013

Dobre, dn. 14.02.2013 roku

 

 

ZAWIADOMIENIE

            Na podstawie art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego  (Dz. U. z 2000 roku, Nr 98, poz. 1071 z późn. zm) informuję, że zebrane zostały dowody niezbędne do wydania decyzji administracyjnej w sprawie „magazynowania odpadów złomu stalowego w miejscu do tego nieprzeznaczonym tj. na działce nr 1226/1 w miejscowości Dobre, ul. Głowackiego należącej do Pana Czesława Czapskiego”

            Z materiałami zapoznać się można w Urzędzie Gminy Dobre, pokój nr 8, w godzinach urzędowania, w terminie 7 dni od daty otrzymania (obwieszczenia) niniejszego pisma i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania.

 

 

 

 

Otrzymują:

1.        Wanda Matuszewska

ul. Warszawska 644, 05 – 083 Warszawa;

2.        Andrzej Miąskiewicz

ul. Kościuszki 29, 05 – 307 Dobre;

3.        Grzegorz Miąskiewicz

ul. Lukosińskiego 27 m. 3, 05 – 820 Piastów;

4.        Jerzy Miąskiewicz

ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre;

5.        Poczta Polska S.A.

ul. Rakowiecka 26, 00 – 940 Warszawa;

6.        Nina Cudna – Makos

ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre;

7.        Kamil Makos

ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre;

8.        Irena Czapska

ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre;

9.        Czesław Czapski

ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre;

10.     Gmina Dobre

(stanowisko ds. drogownictwa);

11.     Halina Miąskiewicz

ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre;

12.     A/a.

 

 

 

 

Otrzymują do wiadomości:

-         Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska Delegatura w Mińsku Mazowieckim

                Plac Kilińskiego 10, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki.

 

Przygotowała:

Renata Miąskiewicz – prac. UG Dobre,

tel. 25 7571190 wew. 27