Dobre, 10.05.2013r.

GKI. 7021.1. 8.2013

ZAPYTANIE OFERTOWE


Zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie cen za dostawę fabrycznie nowych lamp ulicznych LED do gminy Dobre w ilości 10 sztuk o mocy mieszczącej się w przedziale 30- 40 W (każda).


Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.


  1. ZAMAWIAJĄCY

    Gmina Dobre
    Ul. Kościuszki 1

    05-307 Dobre

    tel. (25) 7571190 w. 27

    fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: [email protected]


  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Urzędu Gminy Dobre 10 sztuk

      fabrycznie nowych lamp ulicznych LED o mocy całkowitej mieszczącej się w

      przedziale 30-40 W każda, w terminie do 28 czerwca 2013r.

    2. Lampy muszą być przygotowane do montażu na wysięgniku, z możliwością

      zmiany kąta nachylenia lapmy.

    3. Lampy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, zezwolenia

      dopuszczające je do użytku i eksploatacji.

    4. Na dostarczone lampy Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji 60 miesięcznej ( 5

      lat). W ramach gwarancji Dostawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich wad

      przedmiotu umowy ( także demontaż ze słupa) lub dostarczenia rzeczy wolnych od

      wad, jeżeli wady te ujawnią się w czasie trwania gwarancji. W przypadku stwierdzenia

      w okresie gwarancyjnym wad przedmiotu umowy Zamawiający zgłasza Dostawcy

      wystąpienie wady przedmiotu umowy pisemnie, faksem albo e-mail’em. Dostawca

      jest zobowiązany usunąć wadę lub dostarczyć rzecz wolną od wad (łącznie z

      instalacją na słupie), w terminie uzgodnionym przez strony.

      W przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 2 dni, termin wyznaczy

      Zamawiający. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków wynikających

      z gwarancji ponosi Dostawca.

    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego

      przedmiotu zamówienia.

    3. TERMIN REALIZACJI:

    28 czerwca 2013r.

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

    Zgodnie z formularzem ofertowym.

  2. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

    cena całości zamówienia 100%

  3. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

    Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności , z dopiskiem " Dostawa lamp ulicznych LED", w siedzibie Zamawiającego:

    Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2

    do dnia 29.05.2013 do godz. 12.00

  4. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl

  5. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

    Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:

    Agnieszka Roguska - pracownik UG Dobre,

    w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]




Załączniki :

1/ Formularz ofertowy

2/ Wzór umowy