Dobre, dn. 30.11.2011r 

GKI.605.38.2011


Zawiadomienie

o wszczęciu postępowania

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku, Nr 98, poz. 1071 z późn. zm) w zw. z art. 5 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku i gminach ( Dz.U. Nr 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn.zm. ) i § 16 ust.2 uchwały Rady Gminy Dobre Nr XXXI/216/10 z dnia 10 listopada 2010 r. ( Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 204, poz. 6224 z późn. zm.)

zawiadamiam,

że w dniu 30.11.2011 roku z urzędu w związku ze skargami przekazywanymi do Urzędu Gminy Dobre w dniu 24.11.2011 przez mieszkańców miejscowości Rudno zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie „nielegalnego wywozu odpadów” na nieruchomość stanowiącą działkę o nr ewidencyjnym 102 w miejscowości Rudno.

Uwagi i wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie należy składać w terminie 7 dni od daty otrzymania obwieszczenia zawiadomienia.


Otrzymują do wiadomości:

  1. Pan Janusz Błażejczyk, zam. ul. Targowa 3, 05-307 Dobre;

  2. Pan Andrzej Pląsek, zam. Rudno 6A, 05-307 Dobre;

  3. Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska Delegatura w Mińsku Mazowieckim Plac Kilińskiego 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki;

  1. A/a.

Zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń:

  • sołectwa wsi Rudno;

  • Urzędu Gminy Dobre;

  • oraz na stronie internetowej www.gminadobre.pl




Przygotowała:

Elżbieta Czapska – prac. UG Dobre,

tel. 025 7571190 wew. 27