Dobre, dnia 09.02.2011r
GKI 3410/1/2011
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA
„Przebudowa części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Dobre”
Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /j. t. z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm./ Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego z dnia 04.02.2011r. na wykonanie zadania jak wyżej, komisja przetargowa wybrała ofertę złożoną przez firmę:
Firma Remontowo-Budowlana
„BUDMAR”
Pan Marek Hutkowski
Czarnogłów 32
05-307 Dobre
Cena kosztorysowa oferenta brutto wynosi 59 116,52zł
Termin wykonania zamówienia 31.08.2011r
Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Zawiera najniższą cenę i otrzymała najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty to jest nie wcześniej niż 15.02.2011roku.
Informacja o pozostałych ważnych złożonych ofertach:
Nr. oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres oferenta |
Cena oferty Brutto /zł/ |
punktacja |
1. |
Usługi Remontowo-Budowlane Waldemar Rzeźnik Ul. Rapackiego 11/63A 26-600 Radom |
86 321,70 |
68,48 |
2. |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PMP s.c Marek i Jolanta Piętka Ul. 11-go Listopada 12 05-300 Mińsk Mazowiecki |
73 675,36 |
80,24 |
3. |
Firma Remontowo-Budowlana „BUDMAR” Marek Hutkowski Czarnogłów 32 05-307 Dobre |
59 116,52 |
100,00 |