Dobre, 21.04.2022
GKI.605.23.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w trybie art. 2 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)
- Zamawiający
Gmina Dobre
05-307 Dobre. ul. T. Kościuszki 1
tel. / fax 0-25 7571190 Regon 711582658 NIP 822-21 – 46 - 613,
zwany dalej Zamawiającym.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest opakowanie i odebranie z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowych) w ilości 125 Mg (ok 8928m2) (tzw. eternitu) oraz unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Dobre (tzw. eternitu) z miejscowości na terenie gminy Dobre.
Przyjęto, że 1m2 eternitu waży 14kg.
- Wykonawca zobowiązany jest do indywidualnego ustalenia daty i godziny zdjęcia wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego ma być wykonana usługa, tak aby termin był dogodny dla właściciela nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do opakowania odpadów zawierających azbest.
- Wykonawca przedłoży w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Zamawiającemu harmonogram ustalający terminy wykonania usługi.
- Po wykonaniu usługi polegającej na odebraniu wyrobów zawierających azbest z nieruchomości do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest, Wykonawca w terminie trzech dni od wykonania indywidualnej usługi, przedstawi Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające odbiór płyt azbestowych, podpisane przez właściciela, u którego wykonano usługę.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia z zachowaniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest
- Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.
- Zadanie obejmuje:
- a) Odebranie i opakowanie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości, przewiezienie ich do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Dobre w ilości 125,00 Mg
- b) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie podpisane przez właściciela każdorazowego demontażu/odbioru wyrobów zawierających azbest.
- c) Wykonawca jest zobowiązany przygotować Zamawiającemu dokumentację fotograficzną związaną z realizacją zadania na płycie CD z miejsc, z których usuwane były odpady zawierające azbest (przynajmniej po 10 szt. wykonanych na różnym etapie, czytelnych, kolorowych zdjęć);
- d) Wykonawca jest zobowiązany prawidłowo wykonać prace oraz oczyścić teren z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych (zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r Nr 71 poz. 649 z późn. zm.). Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewnić personel przeszkolony do bezpiecznego usuwania azbestu.
Uwaga! Podane ilości płyt azbestowo-cementowych objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy – wartości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie ze względu na kwotę dofinansowania zaproponowaną na realizacje zadania oraz na skutek wykonania dokładnych pomiarów. Szacuje się, iż uśredniona waga 1m2 płyty azbestowo – cementowej wynosi 14 kg. W przypadku możliwości realizacji zakładanego metrażu zadania z terenu gminy Dobre usunięte zostanie ok.125,00Mg wyrobów zawierających azbest.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 30.09.2022r.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferent winien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego ( załącznik nr 1)
- Złożona oferta winna zawierać n/w dokumenty i oświadczenia (potwierdzone za zgodność z oryginałem):
- a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r., poz. 699);
- b) kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zawartych umów z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów niebezpiecznych na przyjęcie w okresie realizacji zamówienia przewidywanej ilości odpadów zawierających azbest.
- c) decyzję w sprawie pozwolenia zintegrowanego dla instalacji – składowiska opadów niebezpiecznych zawierających azbest/ decyzja dla właściciela składowiska, zezwalająca na prowadzenia działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających poprzez składowanie.
- Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania firmy.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre pok. nr 2, Dobre ul. T. Kościuszki 1, do dnia 27 kwietnia 2022. r., do godz. 11.00.
- Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl w zakładce BIP.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Ocena ofert
100 % cena.
Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT. Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty łącznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na możliwość nie uzyskania środków finansowych z WFOSIGW w Warszawie Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn.
VII. Informacje dodatkowe.
Dodatkowych informacji udziela p. Renata Miąskiewicz tel. 25 7571190 wew. 27.