Zapytanie ofertowe na zakup artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający:
Gmina Dobre,
ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Telefon: 25 757 11 90
Fax: 25 757 11 90 wew. 40
e-mail: [email protected]
NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658,
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
na dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych
Gminy Dobre w roku 2020
- Urzędu Gminy Dobre, Dobre ul. T. Kościuszki 1
- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem, Dobre ul. T. Kościuszki 1
- Zespołu Szkolno – Przedszkolnego, Dobre ul. Szkolna 3
- Szkoły Podstawowej w Dropiu, Drop 31,
- Szkoły Podstawowej w Mlęcinie, Mlęcin 51
-Gminnego Żłobka w Dobrem ul. Rynek 3
Zamawiający zastrzega, iż wszystkie podane w zapytaniu opisy nazw własnych materiałów nie mają na celu utrudnienia uczciwej konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek w 2020 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Dobre, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:
1.Artykuły biurowe oraz materiały do drukarek dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi, składanymi przez poszczególne jednostki organizacyjne Gminy Dobre, do siedziby tych jednostek, na koszt Wykonawcy, według cen jednostkowych brutto, określonych w ofercie Wykonawcy,w terminie do 2 dni roboczych, od przyjęcia zamówienia, według potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu.
2. Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
3.Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, które zostały wcześniej u niego zakupione.
5. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane w fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Dostawcę.
7. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie będzie odpowiadała warunkom określonym przez Zamawiającego.
8. Gmina Dobre zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i rodzaju artykułów biurowych, w ciągu roku 2020, wymienionych w załączniku, który stanowi jedynie orientacyjne zestawienie ilości i rodzaju zamawianych artykułów.
9.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r.
10.Ofertę cenową należy złożyć do dnia 20 stycznia 2020 r. do godz. 12.00, pok. Nr 1 w Urzędzie Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1.
Oferta winna być umieszczona w zamkniętej kopercie, ze wskazaniem nazwy zamówienia: „Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla potrzeb Gminy Dobre w 2020 r.”
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Dobre, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Agnieszka Radzio
tel. 25 757 11 90 wew. 22, e mail: [email protected]
WÓJT
Tadeusz Gałązka