Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre.
WÓJT GMINY DOBRE
Ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre.
-
Nazwa i adres sprzedającego:
GMINA DOBRE, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Tel. 25 7571190, fax 25 7571190 w. 40
Strona internetowa gminy: www.gminadobre.pl
Strona internetowa BIP: http://gminadobre.bip.net.pl/
e-mail: [email protected]
-
Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Przetarg ustny nieograniczony (licytacja) odbędzie się w siedzibie UG Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, sala konferencyjna - pokój nr 1 , w dniu 19 grudnia 2018 roku o godzinie 10:00.
-
Przedmiot przetargu:
Przedmiotem przetargu jest sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre.
W/w infrastruktura wybudowana została na terenie Gminy Dobre w 2010 roku, wartość początkowa projektu wynosiła 1.219.677,99 zł
Spis urządzeń wraz z lokalizacją dostępny jest w załączniku.
Interaktywna mapa z lokalizacją urządzeń i potencjalnymi klientami dostępna jest pod linkiem http://gminadobre.pl/internet-mapa.
Pełna dokumentacja dostępna jest w siedzibie urzędu Gminy Dobre (pokój nr 14) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Obecnie należności z tytułu dzierżawy za umieszczenie infrastruktury i urządzeń jej towarzyszących na terenie nieruchomości osób fizycznych i prawnych ponosi Gmina Dobre.
Po zakupie infrastruktury i w/w urządzeń towarzyszących obowiązkiem nabywcy będzie uzyskanie umów, zgód i pozwoleń na pozostanie w dotychczasowych miejscach lub umieszczenie ich w nowej lokalizacji i ponoszenie związanych z tym kosztów.
-
Cena wywoławcza, wadium, postąpienie:
Cena wywoławcza: 10.000,00 złotych netto (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Do wylicytowanej ceny dolicza się podatek VAT w wysokości 23%
Wadium : 1.000,00 złotych (słownie jeden tysiąc złotych)
Minimalne postąpienie 100,00 złotych (słownie: sto złotych)
-
Warunki uczestnictwa w przetargu:
-
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przedłożenie Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu, przez uczestnika dowodu wniesienia wadium. Ze stanem technicznym infrastruktury i urządzeń można zapoznać się w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Osobą upoważnioną do udzielania dodatkowych wyjaśnień jest Krzysztof Ratuski tel. 25 7571190 w. 27. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest terminowe wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych ) z dopiskiem „ wadium do przetargu na sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre“
-
Wadium należy wpłacić w pieniądzu do dnia 17 grudnia 2018 roku przelewem na konto Gminy Dobre nr 07 9226 0005 9700 0853 2000 0010 .
-
Wpłacenie wadium oznacza, ze wpłacający zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi z tego tytułu oraz z tytułu ewentualnych wad ukrytych przedmiotu przetargu, żadnych zastrzeżeń ani uwag, jak również, że zapoznał się z warunkami przetargu.
-
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.
-
Osoby fizyczne uczestniczące w przetargu powinny okazać dokument tożsamości, a przedstawiciele osób prawnych, oprócz dokumentu tożsamości zobowiązani są przedłożyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania osoby prawnej w przetargu.
-
Osoby prawne przystępujące do przetargu lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wpisów w właściwym dla danego podmiotu rejestru.
6. Warunki przeprowadzenia przetargu:
-
Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
-
Wadium wniesione przez nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia.
-
Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
-
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent który przetarg wygra będzie uchylać się od uiszczenia wpłaty pozostałej do zapłacenia kwoty i od zawarcia umowy/faktury sprzedaży w wyznaczonym terminie.
7. Termin zawarcia umowy sprzedaży/wystawienia faktury:
-
Osoba, która wygra przetarg, zobowiązana jest zapłacić cenę wylicytowaną w przetargu, powiększoną o należny podatek VAT oraz pomniejszoną o wpłacone wadium, na wskazany przez Gminę Dobre numer rachunku bankowego.
-
Faktura za zakup zostanie wystawiona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zatwierdzenia protokołu przetargu,
-
Wydanie infrastruktury i towarzyszących jej urządzeń nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę wylicytowanej ceny.
-
Sprzedający nie bierze na siebie odpowiedzialności za braki i wady ukryte sprzedawanej infrastruktury i urządzeń jej towarzyszących wymienionych w załączniku.
8. Pozostałe informacje
-
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania przetargu oraz zmiany jego warunków bez podania przyczyn.
-
Szczegółowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać w siedzibie UG Dobre ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre – pokój nr 14 lub telefonicznie pod nr 25 7571190 w. 28 w godzinach pracy urzędu.
-
Ogłoszenie o przetargu umieszczono na stronie internetowej pod adresem, www.gminadobre.pl oraz w BIP , jak również na tablicy ogłoszeń w siedzibie UG Dobre ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre.
Dobre , dnia 10.12.2018r.