Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre.



WÓJT GMINY DOBRE



Ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre.


  1. Nazwa i adres sprzedającego:

GMINA DOBRE, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre
Tel. 25 7571190, fax 25 7571190 w. 40
Strona internetowa gminy: www.gminadobre.pl
Strona internetowa BIP: http://gminadobre.bip.net.pl/
e-mail: [email protected]


  1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

Przetarg ustny nieograniczony (licytacja) odbędzie się w siedzibie UG Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, sala konferencyjna - pokój nr 1 , w dniu 19 grudnia 2018 roku o godzinie 10:00.


  1. Przedmiot przetargu:

Przedmiotem przetargu jest sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre.

W/w infrastruktura wybudowana została na terenie Gminy Dobre w 2010 roku, wartość początkowa projektu wynosiła 1.219.677,99 zł

Spis urządzeń wraz z lokalizacją dostępny jest w załączniku.
Interaktywna mapa z lokalizacją urządzeń i potencjalnymi klientami dostępna jest pod linkiem http://gminadobre.pl/internet-mapa.

Pełna dokumentacja dostępna jest w siedzibie urzędu Gminy Dobre (pokój nr 14) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Obecnie należności z tytułu dzierżawy za umieszczenie infrastruktury i urządzeń jej towarzyszących na terenie nieruchomości osób fizycznych i prawnych ponosi Gmina Dobre.

Po zakupie infrastruktury i w/w urządzeń towarzyszących obowiązkiem nabywcy będzie uzyskanie umów, zgód i pozwoleń na pozostanie w dotychczasowych miejscach lub umieszczenie ich w nowej lokalizacji i ponoszenie związanych z tym kosztów.

  1. Cena wywoławcza, wadium, postąpienie:

Cena wywoławcza: 10.000,00 złotych netto (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Do wylicytowanej ceny dolicza się podatek VAT w wysokości 23%
Wadium : 1.000,00 złotych (słownie jeden tysiąc złotych)
Minimalne postąpienie 100,00 złotych (słownie: sto złotych)


  1. Warunki uczestnictwa w przetargu:

  1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przedłożenie Komisji Przetargowej przed otwarciem przetargu, przez uczestnika dowodu wniesienia wadium. Ze stanem technicznym infrastruktury i urządzeń można zapoznać się w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Osobą upoważnioną do udzielania dodatkowych wyjaśnień jest Krzysztof Ratuski tel. 25 7571190 w. 27. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest terminowe wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych ) z dopiskiem „ wadium do przetargu na sprzedaż używanej infrastruktury internetowej radiowej wraz z urządzeniami nadawczymi stanowiącymi własność Gminy Dobre

  1. Wadium należy wpłacić w pieniądzu do dnia 17 grudnia 2018 roku przelewem na konto Gminy Dobre nr 07 9226 0005 9700 0853 2000 0010 .

  2. Wpłacenie wadium oznacza, ze wpłacający zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi z tego tytułu oraz z tytułu ewentualnych wad ukrytych przedmiotu przetargu, żadnych zastrzeżeń ani uwag, jak również, że zapoznał się z warunkami przetargu.

  3. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.

  4. Osoby fizyczne uczestniczące w przetargu powinny okazać dokument tożsamości, a przedstawiciele osób prawnych, oprócz dokumentu tożsamości zobowiązani są przedłożyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania osoby prawnej w przetargu.

  5. Osoby prawne przystępujące do przetargu lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wpisów w właściwym dla danego podmiotu rejestru.

6. Warunki przeprowadzenia przetargu:

  1. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.

  2. Wadium wniesione przez nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia.

  3. Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

  4. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent który przetarg wygra będzie uchylać się od uiszczenia wpłaty pozostałej do zapłacenia kwoty i od zawarcia umowy/faktury sprzedaży w wyznaczonym terminie.

7. Termin zawarcia umowy sprzedaży/wystawienia faktury:


  1. Osoba, która wygra przetarg, zobowiązana jest zapłacić cenę wylicytowaną w przetargu, powiększoną o należny podatek VAT oraz pomniejszoną o wpłacone wadium, na wskazany przez Gminę Dobre numer rachunku bankowego.

  2. Faktura za zakup zostanie wystawiona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zatwierdzenia protokołu przetargu,

  3. Wydanie infrastruktury i towarzyszących jej urządzeń nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę wylicytowanej ceny.

  4. Sprzedający nie bierze na siebie odpowiedzialności za braki i wady ukryte sprzedawanej infrastruktury i urządzeń jej towarzyszących wymienionych w załączniku.


8. Pozostałe informacje

  1. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania przetargu oraz zmiany jego warunków bez podania przyczyn.

  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać w siedzibie UG Dobre ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre – pokój nr 14 lub telefonicznie pod nr 25 7571190 w. 28 w godzinach pracy urzędu.

  3. Ogłoszenie o przetargu umieszczono na stronie internetowej pod adresem, www.gminadobre.pl oraz w BIP , jak również na tablicy ogłoszeń w siedzibie UG Dobre ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre.


Dobre , dnia 10.12.2018r.