Dobre, dnia 28.04.2016r.
GKI. 6830.2.2015
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zapraszam do składania ofert dotyczących przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego nieruchomości położonej w miejscowości Mlęcin gmina Dobre, stanowiącej działkę o nr 379 z nieruchomością położoną w miejscowości Mlęcin gmina Dobre, stanowiącej działkę o nr 381. Nieruchomości powyższe stanowią własność osób fizycznych.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
ul. Kościuszki 1
05-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40,
REGON 711582658,
NIP 822-21-46-613,
e-mail: [email protected]
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych numerami 379 i 381 położnych w miejscowości Mlęcin gmina Dobre należy przeprowadzić zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 ze zm.).
W zakres prac wchodzić będzie m. inn:
-
analiza stanu prawnego nieruchomości,
-
wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczenia na gruncie,
-
sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej wraz z opinią niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej
-
inne wymagane prawem czynności w zakresie rozgraniczenia
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Trzy miesiące od dnia podpisania umowy.
Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się złożenie w tutejszym urzędzie operatu rozgraniczeniowego włączonego uprzednio do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego rozeznania cenowego osobiście lub pocztą w zaklejonej kopercie z napisem „ROZGRANICZENIE W MIEJSCOWOŚCI MLĘCIN” w sekretariacie Urzędu Gminy Dobre, 05-307 Dobre, ul. Kościuszki 1, pokój nr 2, w terminie do 10 maja 2016 roku, w godzinach pracy urzędu.
VI. KRYTERIUM OCENY I WYBORU OFERTY
Cena – 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
VIII. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Agnieszka Roguska - pracownik UG Dobre,
w godz: poniedziałek , wtorek, czwartek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, piątek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]