Dobre, dnia13.04.2015r
Gminny Zespół Administracyjny
Szkół w Dobrem
05-307 Dobre, ul. Szkolna 3
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu na „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre”
( w trybie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)
W związku z realizacją zadania: „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre”
1.Zamawiający:
Gminny Zespół Administracyjny Szkół w Dobrem
ul. Szkolna 3
05-307 Dobre, tel. 25 7571201
NIP: 8221172844
REGON: 001110794
2.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających
do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre”
Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów uczęszczających do szkół:
a)Szkoła Podstawowa w Mlęcinie,
b) Szkoła Podstawowa w Dropiu,
c)Szkoła Podstawowa w Dobrem,
d)Gimnazjum w Dobrem.
Łączna liczba przewożonych dzieci do szkół i z powrotem wynosi 343 uczniów dziennie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów (zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów do 10%).
Dowóz uczniów będzie odbywał się w dniach nauki szkolnej i polegał na przewozie dzieci dla których zakupiono bilety miesięczne na trasie dom – szkoła – dom .
Opiekę zapewnia Zamawiający.
Przejazd opiekuna będzie wkalkulowany w cenę biletów miesięcznych uczniów.
Wspólny słownik zamówień: 60.11.20.00-6
2.1 Części zamówienia
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr: |
Opis: |
Terminy dowozów |
1 |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 1: Wola Polska- Mlęcin- Rudzienko- Dobre (31 uczniów)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : minimum 2 kursy
Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 3 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 2: Osęczyzna - Poręby Nowe- Dobre ( 39 uczniów) a) Poręby Nowe – Dobre : 39 uczniów b)Osęczyzna – Dobre : 0 uczniów Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : minimum 2 kursy 1) pomiędzy 700 a 755 2) pomiędzy 830 a 850 Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 3 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 | |
2 |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 3: Drop- Nowa Wieś- Sąchocin- Modecin- Radoszyna- Ruda Pniewnik- Czarnocin- Kobylanka - Sołki- Walentów - Dobre ( 42 uczniów) a) Drop – Dobre: 12 uczniów b) Nowa Wieś – Dobre :1uczeń
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : minimum 2 kursy
Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 3 kursy w odstępach ok. 1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1650 |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 4: Czarnogłów – Wólka Czarnogłowska – Rudno- Dobre ( 44 uczniów)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : minimum 2 kursy
Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 3 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 | |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 5: Rakówiec- Rudzienko- Dobre ( 35 uczniów)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : minimum 1 kurs pomiędzy 700 a 755 Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 2 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 | |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 6: Sołki – Kobylanka – Ruda Pniewnik –Radoszyna-Modecin – Nowa Wieś – Drop ( 50 uczniów)
d) Radoszyna – Drop :5 uczniów e)Nowa Wieś – Drop : 8 uczniów f)Modecin – Drop: 1uczeń g)Sąchocin – Drop: 1 uczeń Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkoły w Dropiu : pomiędzy 800 a 820 Po zajęciach odjazd ze Szkoły w Dropiu minimum 2 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 | |
3 |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 7: Rynia – Głęboczyca – Brzozowica - Dobre ( 45 uczniów)
c) Brzozowica – Dobre : 6 uczniów Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : minimum 2 kursy 1) pomiędzy 700 a 755 2)pomiędzy 830 a 850 Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 2 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 8: Wólka Kokosia - Dobre ( 32 uczniów)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : 1)pomiędzy 700 a 755 Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 2 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 | |
Zakup biletów dla uczniów dojeżdżających na trasie nr 9: Duchów – Rąbierz Kolonia - Antonina – Dobre (25 uczniów)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych |
Rano przyjazd do Szkół w Dobrem : 1)pomiędzy 700 a 755 Po zajęciach odjazd ze Szkół w Dobrem: minimum 2 kursy w odstępach ok.1 godzinnych pomiędzy 1300 a 1630 |
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
-
Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas realizacji zamówienia. W związku z powyższym – Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała lub śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
-
Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00zł.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny i spełniania tych warunków
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający uzna:
1) Złożą ofertę zgodnie z warunkami zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu.
2) Wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję).
3) Wykonawca wykaże wykonanie działalności polegającej na przewozie uczniów przez okres minimum 6 miesięcy w ciągu ostatnich czterech lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym, o ile okres działalności jest krótszy).
4) Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00zł.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów.
4.Termin wykonania zamówienia :
Wykonawca wykona usługę od 04.05.2015r – 30.06.2015r w dniach nauki szkolnej.
5. Warunki płatności:
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktury wystawionej na: Gminny Zespół Administracyjny Szkół w Dobrem, ul. Szkolna 3, 05-307 Dobre, NIP: 8221172844, REGON: 001110794
przez Zleceniodawcę po zakończeniu każdego miesiąca, a następnie wypłacone w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Podstawą zapłaty faktury będzie faktyczna ilość zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem zapisów o możliwości zmiany ilościowej do 10% w stosunku do ilości wskazanej w zamówieniu przez Zamawiającego.
6. Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków (bezwzględnie wymagane)
-
Formularz oferty
Ofertę należy sporządzić na druku przekazanym w materiałach z podpisem osoby (osób) wymienionej w stosownym akcie prawnym – uprawnionym do występowania w imieniu wykonawcy, a wszystkie strony oferty w tym wszystkie załączniki będą parafowane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
6.2 Załączniki do oferty
-
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-załącznik nr 3;
-
– licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej na podstawie art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414, z póżn. zm.) - załącznik nr 4;
-
– referencje- Wykonawca wykaże wykonanie działalności polegającej na przewozie uczniów przez okres minimum 6 miesięcy w ciągu ostatnich czterech lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym, o ile okres działalności jest krótszy) -załącznik nr 5.
-
Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00zł.
Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii.
-
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Wszystkie oświadczenia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
-
Sposób przygotowania oferty i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre”
należy złożyć w siedzibie GZAS ul. Szkolna 3 do dnia 17.04.2015r do godz.14.00
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie postępowania jest Pani Ewa Gadomska, tel. 25 7571201.
7.Kryteria oceny oferty: cena 100%
Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.
Załączniki:
-
załącznik nr 1 - formularz oferty,
-
załącznik nr 2 - wzór umowy,
-
załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
-
załącznik nr 4 – licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414, z póżn. zm.)
-
załącznik nr 5 – referencje Wykonawca wykaże wykonanie działalności polegającej na przewozie uczniów przez okres minimum 1 roku szkolnego w ciągu ostatnich czterech lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym, o ile okres działalności jest krótszy).
-
Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00zł.