Dobre, dn.18-12-2012r.

EG. 364/2/2013

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA:

„DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W  DOBREM” w zakresie pakietu nr 1

Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /j. t. z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm./ Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego z dnia 17.12.2013r. na wykonanie zadania jak wyżej, komisja przetargowa wybrała ofertę złożoną przez firmę:

Pakiet nr 1 – produkty sypkie

ALMAX- DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

21-002 Jastków, Panieńszczyzna

-          za kwotę netto 2.579,70 zł + VAT 245,60 zł, co stanowi kwotę brutto 2.825,30,- zł

(słownie: dwa tysiące osiemset dwadzieścia pięć złotych 30 groszy)

Termin wykonania zamówienia: 02.01.2014r.- 31.12.2014r.

Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Zawiera najniższą cenę i otrzymała najwyższą liczbę punktów.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o pozostałych ważnych złożonych ofertach: 0

 

 

INFORMACJA

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

          dotyczącego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na   DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W DOBREM”   w zakresie pakietów nr 2, 3, 4, 5, 6, 7.

 

           Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na   DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W DOBREM” w zakresie pakietów nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych od 09.12.2013r., na stronie internetowej Urzędu Gminy Dobre (BIP) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dobre w dniach 09.12.2013r. – 18.12.2013r. na podstawie art. 93 ust . 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) – nie złożono żadnej oferty.

Dyrektor GZAS

Ewa Gadomska