GKI.605.71.2013
Dobre, dn. 0.10.2013 r.
Zaproszenie do składania ofert na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu "Remont Przystanku w Dobrem" Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy. 1. ZAMAWIAJĄCY GMINA DOBRE tel. (25) 7571190 w. 27 fax. (25) 7571190 w. 40, e-mail: [email protected] REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: Zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu "Remont Przystanku w Dobrem": n długość wiaty min. 5 metrów; n szerokość wiaty min. 0,8 metra; n konstrukcja z profili stalowych, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym; n dach z poliwęglanu komorowego, przyciemniany; n ściany z poliwęglanu litego o grubości min. 6mm; n oświetlenie wiaty LED; n ławka drewniana; n ścianka z gaboltą ogłoszeniową podświetlana; n 2 kosze na śmieci. W ofercie należy uwzględnić transport i montaż wiaty w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. TERMIN REALIZACJI: Montaż wiat do 30.06.2014 roku. 4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Zgodnie z formularzem ofertowym. 5. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl 6. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na zakup i montaż wiat przystankowych w ilości 2 sztuk w miejscowości Dobre w ramach projektu "Remont Przystanku w Dobrem" w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 18.10.2013 do godz. 11.00 Oferta powinna zawierać ofertę cenową. 7. WARUNKI PŁATNOŚCI Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury. 8. KRYTERIA WYBORU: 100 % cena. Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT. Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem wiat przystankowych, związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, bez podania przyczyn. 9. DODATKOWE INFORMACJE: Wszelkich informacji udziela: Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre, w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected] Załączniki : 1) Wzór formularza ofertowego.
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre