GKI.605.52.2013
Dobre, dn. 05.07.2013 r.
Zaproszenie do składania ofert
na zakup drewnianych zabawek na plac zabaw, gmina Dobre Zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy. 1. ZAMAWIAJĄCY Gmina Dobre tel. (25) 7571190 w. 27 fax. (25) 7571190 w. 40, e-mail: [email protected] REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: Zakup drewnianych zabawek z wszelkimi wymaganymi prawem normami i certyfikatami na plac zabaw: n Zestaw drewnianych huśtawek zawierający dwa zwykłe siedzenia. n Domek (altana) dla dzieci na plac zabaw o wymiarach min. 290x290x260 Wszystkie zabawki muszą mieć możliwość stałego wmontowania. 3. TERMIN REALIZACJI: do 31.07.2013 rok 4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Zgodnie z formularzem ofertowym. 5. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl 6. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem "Zakup drewnianych zabawek na plac zabaw", w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2 do dnia 12.07.2013 do godz. 12.00 Oferta powinna zawierać ofertę cenową. 7. WARUNKI PŁATNOŚCI Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych na: Gmina Dobre, NIP: 822-21-46-613, REGON: 711582658, przez Zleceniobiorcę po zakończeniu usługi zgodnie z terminem wykonania przedmiotu zamówienia odebranej z protokołem końcowym, a następnie wypłacone w terminie 30 dnia od daty otrzymania faktury. 8. KRYTERIA WYBORU: 100 % cena. Oferta powinna zawierać cenę netto + VAT. Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty, łącznie z transportem i montażem zabawek, związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, bez podania przyczyn. 9. DODATKOWE INFORMACJE: Wszelkich informacji udziela: Renata Miąskiewicz - pracownik UG Dobre, w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected] Załączniki : 1) Wzór formularza ofertowego.
Ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre