GKI.605.5.2013 Dobre, dn. 14.02.2013 roku ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku, Nr 98, poz. 1071 z późn. zm) informuję, że zebrane zostały dowody niezbędne do wydania decyzji administracyjnej w sprawie „magazynowania odpadów złomu stalowego w miejscu do tego nieprzeznaczonym tj. na działce nr 1226/1 w miejscowości Dobre, ul. Głowackiego należącej do Pana Czesława Czapskiego” Z materiałami zapoznać się można w Urzędzie Gminy Dobre, pokój nr 8, w godzinach urzędowania, w terminie 7 dni od daty otrzymania (obwieszczenia) niniejszego pisma i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania. Otrzymują: 1. Wanda Matuszewska ul. Warszawska 644, 05 – 083 Warszawa; 2. Andrzej Miąskiewicz ul. Kościuszki 29, 05 – 307 Dobre; 3. Grzegorz Miąskiewicz ul. Lukosińskiego 27 m. 3, 05 – 820 Piastów; 4. Jerzy Miąskiewicz ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre; 5. Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00 – 940 Warszawa; 6. Nina Cudna – Makos ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre; 7. Kamil Makos ul. Kościuszki 27A, 05 – 307 Dobre; 8. Irena Czapska ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre; 9. Czesław Czapski ul. Głowackiego 11, 05 – 307 Dobre; 10. Gmina Dobre (stanowisko ds. drogownictwa); 11. Halina Miąskiewicz ul. Głowackiego 26A, 05 – 307 Dobre; 12. A/a. Otrzymują do wiadomości: - Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska Delegatura w Mińsku Mazowieckim Plac Kilińskiego 10, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki. Przygotowała: Renata Miąskiewicz – prac. UG Dobre, tel. 25 7571190 wew. 27