Dobre, 10.05.2013r.
GKI. 7021.1. 8.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie cen za dostawę fabrycznie nowych lamp ulicznych LED do gminy Dobre w ilości 10 sztuk o mocy mieszczącej się w przedziale 30- 40 W (każda).
Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późń. zm. ) na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
-
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobre
Ul. Kościuszki 105-307 Dobre
tel. (25) 7571190 w. 27
fax. (25) 7571190 w. 40, REGON 711582658, NIP 822-21-46-613, e-mail: [email protected]
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
-
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Urzędu Gminy Dobre 10 sztuk
fabrycznie nowych lamp ulicznych LED o mocy całkowitej mieszczącej się w
przedziale 30-40 W każda, w terminie do 28 czerwca 2013r.
-
Lampy muszą być przygotowane do montażu na wysięgniku, z możliwością
zmiany kąta nachylenia lapmy.
-
Lampy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, zezwolenia
dopuszczające je do użytku i eksploatacji.
-
Na dostarczone lampy Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji 60 miesięcznej ( 5
lat). W ramach gwarancji Dostawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich wad
przedmiotu umowy ( także demontaż ze słupa) lub dostarczenia rzeczy wolnych od
wad, jeżeli wady te ujawnią się w czasie trwania gwarancji. W przypadku stwierdzenia
w okresie gwarancyjnym wad przedmiotu umowy Zamawiający zgłasza Dostawcy
wystąpienie wady przedmiotu umowy pisemnie, faksem albo e-mail’em. Dostawca
jest zobowiązany usunąć wadę lub dostarczyć rzecz wolną od wad (łącznie z
instalacją na słupie), w terminie uzgodnionym przez strony.
W przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 2 dni, termin wyznaczy
Zamawiający. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków wynikających
z gwarancji ponosi Dostawca.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego
przedmiotu zamówienia.
-
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zgodnie z formularzem ofertowym.
-
KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
cena całości zamówienia 100%
-
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności , z dopiskiem " Dostawa lamp ulicznych LED", w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Dobre, ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2
do dnia 29.05.2013 do godz. 12.00
-
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gminadobre.pl
-
ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Agnieszka Roguska - pracownik UG Dobre,
w godz: poniedziałek , wtorek, piątek 8.00-16.00, środa 8.00-18.00, czwartek 8.00-14.00, tel. 25 7571190 w. 27, e-mail: [email protected]
3. TERMIN REALIZACJI:
28 czerwca 2013r.
Załączniki :
1/ Formularz ofertowy
2/ Wzór umowy