Dobre, dnia 17.12.2012r.
EG. 364/2/2012
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA:
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W DOBREM”
Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /j. t. z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm./ Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego z dnia 14.10.2011r. na wykonanie zadania jak wyżej, komisja przetargowa wybrała ofertę złożoną przez firmę:
Pakiet nr 1 – produkty sypkie
Sklep spożywczo-przemysłowy Sławomir Rydzewski
05-307 Dobre ul. Poniatowskiego 10
- za kwotę netto 22.422,10 zł + VAT 1.793,90 zł, co stanowi kwotę brutto 24.216,- zł
(słownie: dwadzieścia cztery tysiące dwieście szesnaście złotych)
Pakiet nr 2 – mięso wieprzowe
Mięso, wędliny, art. Spożywcze Paweł Kozłowski
05-307 Dobre ul. Rynek 12
- za kwotę netto 35.728,60 zł + VAT 1.786,40 zł, co stanowi kwotę brutto 37.515,00 zł
( słownie: trzydzieści siedem tysięcy pięćset piętnaście złotych 00 groszy)
Pakiet nr 3 – wędlina
Sklep spożywczo-przemysłowy Sławomir Rydzewski
05-307 Dobre ul. Poniatowskiego 10
- za kwotę netto 3.885,90 zł + VAT 194,10 zł, co stanowi kwotę brutto 4.080,- zł
(słownie: cztery tysiące osiemdziesiąt złotych)
Pakiet nr 4 – drób
Sklep spożywczo-przemysłowy Sławomir Rydzewski
05-307 Dobre ul. Poniatowskiego 10
- za kwotę netto 15.903,00 zł + VAT 797,00 zł, co stanowi kwotę brutto 16.700,- zł
(słownie: szesnaście tysięcy siedemset złotych)
Pakiet nr 5 – pieczywo
„Gromulska” Piekarnia – Cukiernia Kinga Gromulska - Kosińska
05-307 Dobre, ul. Rynek 28
- za kwotę netto 5.465,00 zł + VAT 302,00, co stanowi kwotę brutto 5.767,00 zł
(słownie: Pięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem złotych 00 groszy)
Pakiet nr 6 – nabiał
Sklep spożywczo-przemysłowy Sławomir Rydzewski
05-307 Dobre ul. Poniatowskiego 10
- za kwotę netto 20.621,50 zł + VAT 1.038,50 zł, co stanowi kwotę brutto 21.660,- zł
(słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych)
Pakiet nr 7 – warzywa i owoce:
Sklep spożywczo-przemysłowy Sławomir Rydzewski
05-307 Dobre ul. Poniatowskiego 10
- za kwotę netto 43.788,40 zł + VAT 2.426,60 zł, co stanowi kwotę brutto 46.215,- zł
(słownie: czterdzieści sześć tysięcy dwieście piętnaście złotych)
Termin wykonania zamówienia: 02.01.2013r.- 31.12.2013r.
Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Zawiera najniższą cenę i otrzymała najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Informacja o pozostałych ważnych złożonych ofertach: 0