GKI.6220.3.2012
Dobre, dn. 22.11.2012r
Na podstawie art.10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) informuję, że zebrane zostały dowody niezbędne do wydania decyzji administracyjnej o środowiskowych uwarunkowaniach zgody dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji na działce o nr ewidencyjnym 53/2 w miejscowości Sołki, gmina Dobre”. Z materiałami można się zapoznać w siedzibie tutejszego Urzędu Gminy, pokój nr 8 (czynny: poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 8.00- 16.00, środy do 18.00, we czwartki do 14.00), w terminie 7 dni od daty otrzymania (obwieszczenia) niniejszego pisma i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania. Otrzymują: 1. Pan Andrzej Zagrodzki Sołki 7, 05-307 Dobre; 2. Starostwo Powiatowe ul. Kościuszki 3, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki; 3. Pani Śmiech Zofia Sołki 4A, 05-307 Dobre; 4. Pan Śmiech Marek Sołki 4A, 05-307 Dobre; 5. Pani Świderska Jadwiga Sołki 3A, 05-307 Dobre; 6. Pan Świderski Stanisław Sołki 3A, 05-307 Dobre; 7. Pan Politewicz Adam ul. Wasilkowskiego 3 m 55, 02-776 Warszawa; 8. Gmina Dobre ul. Kościuszki 1, 05-307 Dobre; 9. Pan Góral Roman ul. Igańska 24 m 4, 04-087 Warszawa; 10. Pan Góral Stanisław Czarnocin 5, 05-307 Dobre; 11. Pani Krynicka Hanna ul. Łojewska 16 m 79, 03-392 Warszawa; 12. Pan Ochman Janina ul. Wyszogrodzka 6 m 97, 03-337 Warszawa; 13. A/a. Do wiadomości: 1/ Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Kazimierzowska 23, 08 – 110 Siedlce; 2/ Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny Pl. Kilińskiego 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez: · zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobre: gminadobre.bip.net.pl, · na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dobre, · na tablicy ogłoszeń sołectwa Sołki.Z A W I A D O M I E N I E