Dobre, dnia 23.10.2012r

EG.364/1/2012

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA
Świadczenie usług dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dobre poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013”.

 

 

Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /j. t. z 2010r. Dz.U. Nr 113 poz.759 z późn.zm./ Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego z dnia 14.10.2011r. na wykonanie zadania jak wyżej, komisja przetargowa wybrała ofertę złożoną przez firmę:

Zadanie nr 1. BAGS Sadoch & Gąsior Spółka Jawna, 05-307 Dobre, ul. Kopernika 3

Cena  oferenta brutto wynosi ogółem  37.262,64

 

Zadanie nr 2  PKS w Mińsku Mazowieckim S.A., 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 222               

Cena  oferenta brutto wynosi ogółem 61.775,28

 

Zadanie nr 3 „Lech Travel” Autokarowy Przewóz Osób Leszek Goźliński,

                       Rudno 5, 05-307 Dobre

Cena kosztorysowa oferenta brutto wynosi  38.988,48

Termin wykonania zamówienia: 02.11.2012r.- 28.06.2013r.

Oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Zawierają najniższą cenę i otrzymały najwyższą liczbę punktów.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o pozostałych ważnych złożonych ofertach:

Nr.

Oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres oferenta

Cena oferty

Brutto /zł/

punktacja

1.

PKS w Mińsku Mazowieckim S.A.,

05-300 Mińsk Mazowiecki,

 ul. Warszawska 222               

 

Zadanie nr 2

61.775,28 zł

Zadanie nr 3

40.485,84 zł

100,00

96,30

2.

BAGS Sadoch & Gąsior

Spółka Jawna,

05-307 Dobre, ul. Kopernika 3

 

Zadanie nr 1

37.262,64 zł

100,00

3.

„Lech Travel”

 Autokarowy Przewóz Osób

 Leszek Goźliński,

 Rudno 5, 05-307 Dobre

 

Zadanie nr 3

38.988,48 zł

100,00

 

Wykonawcy wykluczeni

 

Zamawiający wykluczył firmę P.H.U. TAJ-BUS, ul. Szkolna 15, 05-307 Dobre. Podstawa prawna wykluczenia art.24 ust.2 pkt.4 tj. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. W ofercie brakowało polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający wystąpił z pismem o uzupełnienie brakującego dokumentu, ale w wymaganym terminie nie otrzymał wymaganego w SIWZ dokumentu ( otrzymał polisę ważną od 23.10.2012r. a termin złożenia ofert upłynął 17.10.2012r. do godz.10.00). Wobec powyższego Zamawiający wykluczył wykonawcę z postępowania.

 

Wykonawcy przysługuje odwołanie w ciągu 5 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma zgodnie z art.180 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający w oparciu o art.27 ust.2 ustawy pzp żąda potwierdzenia otrzymania dokumentu.