Dobre, dnia 23.10.2012r
EG.364/1/2012
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA
„Świadczenie usług dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dobre poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013”.
Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /j. t. z 2010r. Dz.U. Nr 113 poz.759 z późn.zm./ Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego z dnia 14.10.2011r. na wykonanie zadania jak wyżej, komisja przetargowa wybrała ofertę złożoną przez firmę:
Zadanie nr 1. BAGS Sadoch & Gąsior Spółka Jawna, 05-307 Dobre, ul. Kopernika 3
Cena oferenta brutto wynosi ogółem 37.262,64 zł
Zadanie nr 2 PKS w Mińsku Mazowieckim S.A., 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 222
Cena oferenta brutto wynosi ogółem 61.775,28 zł
Zadanie nr 3 „Lech Travel” Autokarowy Przewóz Osób Leszek Goźliński,
Rudno 5, 05-307 Dobre
Cena kosztorysowa oferenta brutto wynosi 38.988,48 zł
Termin wykonania zamówienia: 02.11.2012r.- 28.06.2013r.
Oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Zawierają najniższą cenę i otrzymały najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Informacja o pozostałych ważnych złożonych ofertach:
Nr. Oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres oferenta |
Cena oferty Brutto /zł/ |
punktacja |
1. |
PKS w Mińsku Mazowieckim S.A., 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 222 |
Zadanie nr 2 61.775,28 zł Zadanie nr 3 40.485,84 zł |
100,00 96,30 |
2. |
BAGS Sadoch & Gąsior Spółka Jawna, 05-307 Dobre, ul. Kopernika 3 |
Zadanie nr 1 37.262,64 zł |
100,00 |
3. |
„Lech Travel” Autokarowy Przewóz Osób Leszek Goźliński, Rudno 5, 05-307 Dobre |
Zadanie nr 3 38.988,48 zł |
100,00 |
Wykonawcy wykluczeni
Zamawiający wykluczył firmę P.H.U. TAJ-BUS, ul. Szkolna 15, 05-307 Dobre. Podstawa prawna wykluczenia art.24 ust.2 pkt.4 tj. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. W ofercie brakowało polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający wystąpił z pismem o uzupełnienie brakującego dokumentu, ale w wymaganym terminie nie otrzymał wymaganego w SIWZ dokumentu ( otrzymał polisę ważną od 23.10.2012r. a termin złożenia ofert upłynął 17.10.2012r. do godz.10.00). Wobec powyższego Zamawiający wykluczył wykonawcę z postępowania.
Wykonawcy przysługuje odwołanie w ciągu 5 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma zgodnie z art.180 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zamawiający w oparciu o art.27 ust.2 ustawy pzp żąda potwierdzenia otrzymania dokumentu.