Dobre, dnia 05.10.2011r
BF.3052/16/11
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA
„UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1 730 000,00zł NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.
Działając na podstawie art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) Zamawiający informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn „UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1 730 000,00zł NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW”
wybrał ofertę nr 3 złożoną przez :
Bank Polska Kasa Opieki SA
I Oddział w Mińsku Mazowieckim
ul. Warszawska 133
05-300 Mińsk Mazowiecki
Okres kredytowania lata 2011-2018
Karencja w spłacie kapitału do 30.10.2012r
Oprocentowanie kredytu /stawka WIBOR 1M/ na dzień 19.09.2011r 4,64% + marża banku w wysokości 1,00%/
Całkowite koszty w złotych obsługi kredytu do poniesienia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy 402 810,46 zł.
Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów z pośród ważnie złożonych ofert
tj. 100 pkt. Zamawiający działając w oparciu o art. 94 ust.2 pkt.1 zawrze umowę nie wcześniej niż 11 października 2011r.
Pozostała ważna oferta:
-
Oferta nr 1 Bank Ochrony Środowiska SA
CENTRALA – Centrum Korporacyjne w Warszawie
ul. Leszno 14
01-192 Warszawa
Liczba punktów 94,86
Wykonawcy wykluczeni
1.Zamawiający wykluczył Wykonawcę – Bank Spółdzielczy, ul. Piłsudskiego 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki, z uwagi na brak wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu- niezałączenie aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1-8, oraz w zakresie określonym art. 24 ust.9 prawa zamówień publicznych, skierowanego na podstawie art. 26 ust.3 ustawy-prawo zamówień publicznych wezwania do uzupełnienia braków. Ze względu na powyższe, na podstawie art. 89 ust.1 pkt 5 p.z.p. ,oferta w/w wykonawcy została odrzucona.
Wykonawcy, z art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych przysługuje odwołanie w ciągu 5 dni od otrzymania niniejszego pisma zgodnie
Zamawiający w oparciu o art. 27ust.2.ustawy pzp żąda potwierdzenia otrzymania dokumentu.